Gå til innhold


Bilde
- - - - -

Org stator og svinghjul på langslagveiv?


Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!



  • Logg inn for å legge til innlegg
2 innlegg i dette emnet

#1 pagilo112233

pagilo112233

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 26 Innlegg:
  • Registrert: 21-august 20

Skrevet 13 november 2020 - 17:19

Hei, har innerotor på oppsettet mitt (88kit) føler den blir ganske daff på lavt turtall og i oppoverbakker. Lurer på om det går ann og bruke org tenning og svinghjul på en måte eller må man ha innerotoren på for og få riktig tenning?


Sent from my iPhone using Tapatalk

#2 ghaven

ghaven

    MP-Elitebruker

  • Bruker
  • PipPipPip
  • 1 843 Innlegg:
  • Registrert: 26-mars 16
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Vest-Agder, Mandal
  • Yrke:maskinverksted sms 41687063

Skrevet 14 november 2020 - 22:34

Ganske sikker på at du kan bruke org tenning og svinghjul da lengden på veiva ikke har noen betydning, det er vel fortenningen som blir vanskelig å endre på for den uerfarne, men på ingen måte umulig å fikse til. Krever bare litt utregning og ei godt utstyrt furtebu. Du er vel den enste jeg har hørt som sier at et 88 kit er dafft hvis det er ordentlig innstilt


Dette innlegget er endret av ghaven: 14 november 2020 - 22:36


#3 pagilo112233

pagilo112233

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 26 Innlegg:
  • Registrert: 21-august 20

Skrevet 16 november 2020 - 23:10

Ganske sikker på at du kan bruke org tenning og svinghjul da lengden på veiva ikke har noen betydning, det er vel fortenningen som blir vanskelig å endre på for den uerfarne, men på ingen måte umulig å fikse til. Krever bare litt utregning og ei godt utstyrt furtebu. Du er vel den enste jeg har hørt som sier at et 88 kit er dafft hvis det er ordentlig innstilt

sier ikkje at 88 er daff men mangler moment fra svinghulet. Savner litt bunndrag vist man kan si d


Sent from my iPhone using Tapatalk



Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!




0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere