Gå til innhold

Bilde
- - - - -

Derbi Senda Plomberinger

• Logg inn for å legge til innlegg
2 innlegg i dette emnet

#1 joshk_p

joshk_p

MP-Ukjent

• Uerfaren bruker
  • 2 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:2005 Derbi Senda Xtreme 50 SM

Skrevet 21 november 2020 - 21:52

Hei. Jeg er ikke så flink på å skru, og har prøvd å lete på nett og finne ut hvor plomberinger på en 2005 Derbi Senda Xtreme 50 SM er. Noen som har erfaring med disse mopedene som kan hjelpe meg med det?

Kjøpte nettopp denne mopeden, og forrige eier sa at plombering i potten var vekke. Finnes det noe flere plomberinger?

#2 Gammelmx2

Gammelmx2

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 195 Innlegg:
  • Kjøretøy:1988 Yamaha DT 50 mx2
Garage Garasje

Skrevet 22 november 2020 - 02:42

Hei. Jeg er ikke så flink på å skru, og har prøvd å lete på nett og finne ut hvor plomberinger på en 2005 Derbi Senda Xtreme 50 SM er. Noen som har erfaring med disse mopedene som kan hjelpe meg med det?

Kjøpte nettopp denne mopeden, og forrige eier sa at plombering i potten var vekke. Finnes det noe flere plomberinger?

Se etter ring i forgasseren eller plate i luftfilter. Husk å skaffe større hoveddyse når du fjerner plomberinger.

#3 ct17c

ct17c

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 12 Innlegg:
  • Kjøretøy:Derbi DRD Racing / Derbi Xtreme / Yamaha YZF-R125

Skrevet 01 desember 2020 - 09:21

På/Inni eksosanlegget så har du disse plomberingene:

Blindrøret som er en liten stump som er mellom svanen og motoren som ikke fører til noe. Denne kan du slipe av og sveise igjen, alternativt slipe den av, sveise igjen hullet og så sveise fast resten av røret for å få det til å se lovlig ut.

Gjenbruksslange(vet ikke hva det heter, kaller det bare det) som er et lite metallrør med en gummislange. Denne kan du også bare slipe av og sveise igjen

Plombering inni svanen, hvis du vil fjerne denne må du åpne svanen helt, ta ut plomberingen og sveise sammen svanen igjen.

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere