Gå til innhold

Bilde
- - - - -

Elektrisk anlegg SMC

• Logg inn for å legge til innlegg
1 innlegg i dette emnet

#1 Granli1977

Granli1977

MP-Ukjent

• Uerfaren bruker
  • 1 Innlegg:

Skrevet 22 september 2021 - 19:30

Hei sann. Kjøpte nylig en 2017 SMC Mistral som har utfordringer i det elektriske anlegget. Den starter og går tilsynelatende som den skal. "Problemet" er at en av de tidligere eierne har "ryddet" opp i det elektriske anlegg under lykte kåpa i front. Vedkommende har koblet på et eller annet rele som ikke er til ekstra lys. Selvstarter er koblet fra grunnet at det er koblet feil en eller annen plass som gjør at sikringen ryker når kontaktene kobles sammen og tenningen vris om. 

Spørsmålet mitt er om det er noen på forumet kunne sendt meg bilder av det elektriske anlegget under lykte kåpa så jeg får et overblikk over hvordan det skal se ut når alt er originalt/urørt. Håper noen er så snille å hjelpe meg med bilder eventuelt koblingsskjema.

#2 ghaven

ghaven

MP-Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPip
  • 1 843 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Yrke:maskinverksted sms 41687063

Skrevet 24 september 2021 - 22:52

Søk på nett etter koblings skjema. ville forbause meg stort om det ikke finns lagt ut fritt for nedlastning, og bygg nytt der det mangler eller er modda. Ikke mye til el nett, du bygger nytt og stripser det ferdig på et par timer om du har skema og et multimeter. Om du bygger nytt vil jeg anbefale å bygge med orginale farger for å lett kunne feilsøke om noe går galt senere

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere