Gå til innhold

Bilde
- - - - -

Effektanlegg på 70cc

• Logg inn for å legge til innlegg
2 innlegg i dette emnet

#1 aleksander04

aleksander04

MP-Ukjent

• Uerfaren bruker
  • 1 Innlegg:

Skrevet 22 november 2021 - 16:59

Jeg har en Derbi Senda Xtreme 2014 mod som jeg vurderer å kjøpe effektanlegg og sette på men vet ikke om det er verdt det siden det er så dyrt og jeg vet ikke hvor mye forskjell det utgir. Jeg har på orginalanlegg uten plombering på nå og oppsettet mitt er:

Airsal Sport 70cc

21 Delorto forgasser

Powerfilter

Uplombert innsug

Orginal eksos u/ plombering

BTW. Vis jeg skal kjøpe effektanlegg så vurderer jeg dette https://speedoptions...rbi-lc-fra-2000

lurer bare på om det er mye forskjell mellom den og orginal anlegg u/ plombering.

Bruker 14-48 Dreving og går 85-90 på flata.

#2 Bromm

Bromm

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 907 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt

Skrevet 25 november 2021 - 16:51

Det er en god del forskjell på om eksosanlegget (ekspansjonkammeret) er tilpasset portidene i sylinderen eller ikke. Hvilket anlegg som er best til din sylinder vet jeg ikke men det jeg vet er at om du skal ha skikkelig utbytte av eksosanlegg så må dreving, forgasser og tenning justeres i forhold til det nye anlegget.

#3 Gammelmx2

Gammelmx2

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 293 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:1988 Yamaha DT 50 mx2
Garage Garasje

Skrevet 25 desember 2021 - 13:27

Jeg har en Derbi Senda Xtreme 2014 mod som jeg vurderer å kjøpe effektanlegg og sette på men vet ikke om det er verdt det siden det er så dyrt og jeg vet ikke hvor mye forskjell det utgir. Jeg har på orginalanlegg uten plombering på nå og oppsettet mitt er:
Airsal Sport 70cc
21 Delorto forgasser
Powerfilter
Uplombert innsug
Orginal eksos u/ plombering

BTW. Vis jeg skal kjøpe effektanlegg så vurderer jeg dette https://speedoptions...rbi-lc-fra-2000
lurer bare på om det er mye forskjell mellom den og orginal anlegg u/ plombering.

Bruker 14-48 Dreving og går 85-90 på flata.

Ut i fra det jeg har lest og hørt, så er e-nox en dårlig potte. Søk litt rundt på forumet så finner du nok det beste.

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere