Gå til innhold

Bilde
- - - - -

KTM EXC 125 BRA LETT SYKKEL?

• Logg inn for å legge til innlegg
2 innlegg i dette emnet

#1 Nicholassolsen

Nicholassolsen

MP-Ukjent

• Uerfaren bruker
  • 4 Innlegg:

Skrevet 08 september 2023 - 23:24

Jeg lurte på om en ktm exc 125 er en bra og god lett sykkel. Har hørt mye om at det må byttes masse deler etter tiden går som f.eks stempel hver 3-4000km er dette sant og er det vært og kjøre en exc 125 og at jeg ikke kommer til og ha mye og gjøre på den. er greit med litt arbeid på den noen gangen men ikke sånn jeg må skru på den hver uke? og er bruker den masse på mila hvis jeg kjører fint?

Dette innlegget er endret av Nicholassolsen: 08 september 2023 - 23:27

#2 Gammelmx2

Gammelmx2

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 440 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:1988 Yamaha DT 50 mx2, 1976 Yamaha RD400C
Garage Garasje

Skrevet 11 september 2023 - 11:23

Det er altså en 2-takter laget for å kjøre hardt. Er ikke noe særlig å cruise og ta det rolig med. Vet ikke nøyaktig antall km eller timer før stemplet må byttes, men må nok gjøres "ofte" hvis du kjører slik den er laget for.

Er nok en utrolig morsom sykkel å kjøre hvis du kan å kjøre og kan å skru. Men jeg ville ha startet med å kjøre en 4-takter. Lignende sykkel er so Yamaha WRX. Langt mindre service som må gjøres, med konsekvensen av lite moro kontra en 2-takter.

Dette er min personlige mening. Vet det finnes mye personlige meninger rundt dette.

#3 Nicholassolsen

Nicholassolsen

MP-Ukjent

• Uerfaren bruker
  • 4 Innlegg:

Skrevet 15 september 2023 - 15:29

Det er altså en 2-takter laget for å kjøre hardt. Er ikke noe særlig å cruise og ta det rolig med. Vet ikke nøyaktig antall km eller timer før stemplet må byttes, men må nok gjøres "ofte" hvis du kjører slik den er laget for.

Er nok en utrolig morsom sykkel å kjøre hvis du kan å kjøre og kan å skru. Men jeg ville ha startet med å kjøre en 4-takter. Lignende sykkel er so Yamaha WRX. Langt mindre service som må gjøres, med konsekvensen av lite moro kontra en 2-takter.

Dette er min personlige mening. Vet det finnes mye personlige meninger rundt dette.

Men hvis jeg kjører fint og alt hvor lenge tror du stempelet varer som skat er jo en mye gøyere sykkel og kjøre

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere