livredd, den 7.01.2006 - 16:14, skrev:
Hvordan er en trial 125 på bakhjulet, er de lette å få opp?
Er det morsomt å kjøre med dem i skogen og ganske bratte skogsveier? har ganske mye av det rundt meg!
en 125 er helt sinnsykt lett å få på bakhjulet! går på hjulet uten å kløtsje både på 1, 2, 3, og 4gir

5 og 6. gir er litt verre pga det er egentlig bare transportgir, men med litt kløtsj og teknikk går det også fint
er også utrolig morro å kjøre med i skogen og i bakker! hvis du ikke har kjørt så velfig mye, så vil jeg anbefale en 125 fremfor en 250!
dette er av mange grunner:
- Den er ikke fullt så sterk som en 250 (men kjører akkurat de samme bakkene og kantene med 125) derfor er den også mye lettere å kjøre! og lettere og håndtere!
- En 125 er helt genial når det er vått og glatt, for da er det mye lettere å komme seg fram! (men er ikke noe problem og spole å herje fordet

)
- 125 er en utrolig sterk sykkel, selvom det er relativt lite ccm, bare man har turtall, så vil jeg påstå den er nesten like sterk som en 250!
- En 125 vil være mye lettere og selge når du ikke vil ha den lenger, for de aller fleste under 18 år som kjører aktivt skal ha 125, og de over 18 som skal ha 250 kjøper helst nye sykler!