Gå til innhold

* * * * * 10 Stemmer

Ktm 125 Exc

• Logg inn for å legge til innlegg
13851 innlegg i dette emnet

#13841 foxinabox

foxinabox

Reven I Boksen

• Moderator
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:Husqvarna Sm125s, 2004

Skrevet 12 november 2011 - 20:56

Vis innleggSmenny, den 05 november 2011 - 14:41 , skrev:

EDIT: Sjekket opp spinnin`wheel på nettet, virker som at det var litt blandede meninger rundt servicen og prisen der, og i tillegg skal dem legge ned nå, så blir nok ikke noe kjøp der. Noen andre steder i vestfold som har KTM ? Ellers blir vel nærmeste Oslo ?

Hvis de skal legge ned grunnet konkurs etc. kan det jo komme masse syke salg der da! :)
Mvh. Foxinabox

Husqvarna Sms 125 '04
Fmf Fattypipe, Fmf Powercore2, Mikuni 34mm flatslide, Trimreed (ukjent merke), Justert Eksosventil, 14-48 drev, 160 km/t @ speedo

#13842 Smenny

Smenny

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip

Skrevet 08 januar 2012 - 20:08

Lenge siden jeg har kikket her inne :P Har funnet en forhandler i østfold, Spinni'n wheel på Mysen. Tenkte jeg skulle ringe opp å høre om de kunne få inn 2012 Six Days edition og om jeg kunne fått sett litt på en.

Men jeg har et par spørsmål, ser ut som 2012 modellen har helt andre kåper, som jeg ikke synes var spesielt fine. Går det an å få satt gammelt kåpesett på en sånn tro ?

Lurer også på om det det er noe tenning med nøkkel på dem ? Er mange som kunne tenkt seg en sånn, så å sette den fra seg i byen uten lås er ikke akkurat aktuelt. Blinklys har dem vel heller ikke ?

#13843 v1ruZ

v1ruZ

MP-Småproff

• Bruker
  • PipPip
  • Kjøretøy:Derbi Senda Xtreme SM - Aprilia RS 50 2001

Skrevet 08 januar 2012 - 20:46

Vis innleggSmenny, den 08 januar 2012 - 20:08 , skrev:

Lenge siden jeg har kikket her inne Postet bilde Har funnet en forhandler i østfold, Spinni'n wheel på Mysen. Tenkte jeg skulle ringe opp å høre om de kunne få inn 2012 Six Days edition og om jeg kunne fått sett litt på en.

Men jeg har et par spørsmål, ser ut som 2012 modellen har helt andre kåper, som jeg ikke synes var spesielt fine. Går det an å få satt gammelt kåpesett på en sånn tro ?

Lurer også på om det det er noe tenning med nøkkel på dem ? Er mange som kunne tenkt seg en sånn, så å sette den fra seg i byen uten lås er ikke akkurat aktuelt. Blinklys har dem vel heller ikke ?

Det med kåpene vet jeg ikke.
Det er ikke tenning på dem, går ann å starte dem nårsomhelst, men det er rattlås på de, men kjekt å ha med seg sykkelås/kjetting hvis man skal sette den i byen! :)
Er ikke blinklys på de heller nei! :)
Derbi Senda X-treme SM
Airsal T6 Asso, Yasuni Cross,17,5mm forgasser, 14-53 drev, C4 veivlager, Mk MRD Carbonclutch og Doppler Endurance veiv

Dubstep liste - Spotify

If you ain't mixing gas you ain't haulin' ass!

#13844 Smenny

Smenny

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip

Skrevet 08 januar 2012 - 21:49

Med rattlås og en skikkelig skive lås går det nok greit ja, men skal nok ikke ha den med på skolen hver dag. Norges største VGS, så er nok av folk som stjeler. Takk for svar ! :) Må finne ut det med kåpene, for ærlig talt synes jeg de nye var så stygge at jeg heller vil kjøpe en eldre.

Kjekt med blinklys hvis man skal kjøre på motorveien, men man kjøper jo ikke akkurat en KTM for å cruise på motorveien :P Hvordan er det med forsikring da ? Skam dyrt ?

#13845 v1ruZ

v1ruZ

MP-Småproff

• Bruker
  • PipPip
  • Kjøretøy:Derbi Senda Xtreme SM - Aprilia RS 50 2001

Skrevet 08 januar 2012 - 21:57

Vis innleggSmenny, den 08 januar 2012 - 21:49 , skrev:

Med rattlås og en skikkelig skive lås går det nok greit ja, men skal nok ikke ha den med på skolen hver dag. Norges største VGS, så er nok av folk som stjeler. Takk for svar ! Postet bilde Må finne ut det med kåpene, for ærlig talt synes jeg de nye var så stygge at jeg heller vil kjøpe en eldre.

Kjekt med blinklys hvis man skal kjøre på motorveien, men man kjøper jo ikke akkurat en KTM for å cruise på motorveien Postet bilde Hvordan er det med forsikring da ? Skam dyrt ?
Hehe ja enig i at de gamlere har finere utseende, blinklys kan du jo alltids sette på senere, har en kompis med en 2006 modell KTM, han har blinklys orginalt, virker som de fjerna det på de nyere modellene Postet bilde
Forsikring er jeg ikke sikkert på, men tror ikke den skal være så ille altså! :)

Dette innlegget er endret av v1ruZ: 08 januar 2012 - 21:58

Derbi Senda X-treme SM
Airsal T6 Asso, Yasuni Cross,17,5mm forgasser, 14-53 drev, C4 veivlager, Mk MRD Carbonclutch og Doppler Endurance veiv

Dubstep liste - Spotify

If you ain't mixing gas you ain't haulin' ass!

#13846 Smenny

Smenny

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip

Skrevet 08 januar 2012 - 22:27

Tusen takk for svar ! Postet bilde

Sant, er jo ikke noe problem å montere blinklys hvis jeg føler behov for det. Får sjekke opp litt med forskjellige forsikrings selskap. Har hørt om folk som skal ha forsikring på YZF, og har fått "tilbud" på 30-40 000 i året for full kasko osv Postet bilde Håper på rundt 5-6 lapper i året.

Tenkte jeg skulle ta en tur innom kjøreskolen å spørre om man faktisk slipper deler av mellomtung lappen hvis man har lett lappen. Har hørt mange steder at man slipper unna en del, men samtidig noen som alltid tviholder på at man ikke gjør det lenger, så tenkte jeg skulle få det oppklart. Er litt bortkastet av meg å ta lett lappen som 17 åring (har bursdag i oktober) hvis jeg ikke slipper unna noe på mellomtung Postet bilde Men hvis det går i boks er det bare å begynne å kikke etter sykkel Postet bilde

Dette innlegget er endret av Smenny: 08 januar 2012 - 22:28

#13847 Høggi

Høggi

MP-Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPip

Skrevet 08 januar 2012 - 23:11

Vis innleggSmenny, den 05 november 2011 - 14:41 , skrev:

Åja, er der det ligger Postet bilde Hvis jeg ender opp med å kjøpe brukt blir det nok en som allerede har en del powerparts.

Takk for tipset ! Bor i Sandefjord 25 min unna, så får ta turen bort dit til uka å kikke litt Postet bilde Høre om jeg kanskje kan få noe rabatt hvis jeg kjøper i løpet av vinteren.

EDIT: Sjekket opp spinnin`wheel på nettet, virker som at det var litt blandede meninger rundt servicen og prisen der, og i tillegg skal dem legge ned nå, så blir nok ikke noe kjøp der. Noen andre steder i vestfold som har KTM ? Ellers blir vel nærmeste Oslo ?

Er ikke helt sikker. Skal spørre kamerat som har hatt opptil 5 KTM'er. Faren driver crossbutikken her i Larvik, så vil egentlig tro dem har noe/endel.

JEEP - Alt annet er kopier.

VAG - Ingenting over, ingenting vedsiden av.

STOLT  - Eier av 16 mopeder, 2 den dag idag.

#13848 Smenny

Smenny

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip

Skrevet 08 januar 2012 - 23:55

Har vært innom der et par ganger for lenge siden, tenkte i grunn ikke på om de kunne hatt noe. Tror du de ordner med registrering osv da ?

#13849 glensverre

glensverre

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • Kjøretøy:Yamaha TZR 2010 - Volkswagen Passat 1999 1.8t

Skrevet 09 januar 2012 - 00:05

Vis innleggSmenny, den 08 januar 2012 - 23:55 , skrev:

Har vært innom der et par ganger for lenge siden, tenkte i grunn ikke på om de kunne hatt noe. Tror du de ordner med registrering osv da ?
De fikser registrering de :) er vel også en av de få som har lov til å selge div cross/atv typer med skilt :P
Yamaha TZR 2010 modell - Airsal t6 asso- malossi cdi - dellorto phbg 21ds@110 dyse - luftfilterplomberinga tatt - metrakit rk oval effektanlegg - 15-60 dreving foreløpig

Vis innleggMulle Mekk, den 08 januar 2012 - 17:31 , skrev:

Svamper i Luftfilterboksen ? med eller uten såpe :P Må vel bli uten såpe da ellers skummer det som faen sikkert :lol2:

#13850 Smenny

Smenny

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip

Skrevet 09 januar 2012 - 18:40

Høres ikke dumt ut det, får høre med dem etterhvert. Haster ikke, men tenkte jeg skulle kjøpe om ikke så alt for lenge. Var innom kjøreskolen i dag, og fant ut at man bare slipper teorien på mellomtung hvis man har lett lappen fra før, men har meldt meg på sikkerhets kurs til A1 uansett. Så forhåpentligvis blir det sykkel om ikke så alt for lenge :)

#13851 NiTu

NiTu

MP-Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPip
  • Kjøretøy:cpi xt50, tempo corvette, Honda mt5, Kawasaki KX80

Skrevet 23 januar 2012 - 20:02

25% rabatt på powerparts på oemparts.no

#13852 Ktmdude

Ktmdude

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • Kjøretøy:Ktm sx 125

Skrevet 12 mai 2012 - 21:52

hallo! har hørt at å legge sølvfolie/aluminiumsfolie rundt eksos annlegget gjør at crossern (sx 125) går stillere? er det her sant? kunne godt tenkt meg lavere lyd, eller naboene kunne vell tenke seg det :P

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere