Gå til innhold

Rieju RS2 Matrix

• Logg inn for å legge til innlegg
10363 innlegg i dette emnet

#41 Zwixern

Zwixern

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • Kjønn:Gutt

Skrevet 25 juli 2005 - 09:51

regner med alle rs2 eier er her ;D
Jeg trenger deler, hvem har?
bakdemper - hva passer?

Jeg trenger billig delesykkel
Rs2 Racing Team
-Kundo KRD
-Yasuni
-dellorto

#42 cypher16

cypher16

RS2 Racing Team

• Bruker
  • PipPipPip
  • Kjøretøy: rieju rs2 matrix

Skrevet 25 juli 2005 - 10:47

du som jobber så mye med rs2'en din    kjøp en gass demper slik som rs2 pro har.  De er så utrolig mye bedre vist nok

#43 mikkepikke

mikkepikke

<Insert random Svada>

• Bruker
  • PipPipPip
  • Kjøretøy:Bil, type japse

Skrevet 25 juli 2005 - 14:53

Den gassbakdempern som sitter på min er så utrolig mye bedre enn f.eks demperen på RX/XR6, mye mykere og rett og slett bedre...:rolleyes: Hehe... Pluss at det ser kult ut med den beholderen...;P
...skjerpings.

Nissan 200SX S14
Alex_89_p, I <3 U.
X: Rieju RS2 Pro 05-mod - Svart. Den gikk dødsfort.

#44 gnmfr

gnmfr

MP-Fritids

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • Kjøretøy:Rieju rs2

Skrevet 26 juli 2005 - 00:13

mikkepikke, den 25.07.2005 - 14:53, skrev:

Den gassbakdempern som sitter på min er så utrolig mye bedre enn f.eks demperen på RX/XR6, mye mykere og rett og slett bedre...:( Hehe... Pluss at det ser kult ut med den beholderen...;P
Bånner du ikke bare dempern mye lettere da? :rolleyes:  Liker den litt stiv jeg, synes den har sykt gode kjøreegenskaper nå i grunn... Men en ting jeg aldri har skjønt helt er at på sm og crosser så har alle kjede-strammer, men ikke på racing :P  Kjede mitt begynner ihvertfall å bli ganske langt, men kjøpte nytt i dag :D
Moppa: Rieju rs2 hebo og solgt edition
Gamle moppa: Aprilia sr50 ditech rammeskeiv og vraka edition
Bilen: Toyota corolla t-sport

Celicat23 @ ts-ogn, den 16.07.2006 - 23:32, skrev:

Don't care... Har fortsatt lyst til å være charlie i sjokoladefabrikken hennes.

#45 mikkepikke

mikkepikke

<Insert random Svada>

• Bruker
  • PipPipPip

Skrevet 26 juli 2005 - 00:15

Jeg har hatt folk på 100kg bakpå, og kjørt fort på fartsdempere, og jeg har aldri bånna demperen...:rolleyes:

Ja, har ikke kjedestrammer jeg heller...må stramme det konstant...tror jeg skal kjøpe meg et slikt Iris-kjede nå ass...
...skjerpings.

Nissan 200SX S14
Alex_89_p, I <3 U.

#46 gnmfr

gnmfr

MP-Fritids

• Bruker
  • PipPipPipPip

Skrevet 26 juli 2005 - 07:17

mikkepikke, den 26.07.2005 - 00:15, skrev:

Jeg har hatt folk på 100kg bakpå, og kjørt fort på fartsdempere, og jeg har aldri bånna demperen...:P

Ja, har ikke kjedestrammer jeg heller...må stramme det konstant...tror jeg skal kjøpe meg et slikt Iris-kjede nå ass...
Måtte stramme konstant jeg også når jeg hadde orginal kjede :)  en litt lang kjøre tur, eller en skikkeli råne natt er nok til at jeg måtte stramme :P  begynte til slutt ikke å passe oppi dreva, da vare på tide å kjøpe forsterka ;)

#47 Isbjørnen

Isbjørnen

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • Kjøretøy:Yamaha XT250 1985

Skrevet 28 juli 2005 - 09:18

Jeg kjøper meg snart en pro :P  :P  :D  :P  Den oransje er målet ;)  Slenger bilder ut når den står utfor huset mitt :D  :D
Mine sykkler nå:
1980 Yamaha XT250
Billig Dirt bike 4 takter ønskes :D
X:
Tempo Panter 1985
2005 Yamaha TZR

#48 gnmfr

gnmfr

MP-Fritids

• Bruker
  • PipPipPipPip

Skrevet 28 juli 2005 - 14:54

Isbjørnen, den 28.07.2005 - 09:18, skrev:

Jeg kjøper meg snart en pro ;)  :P  :P  :P  Den oransje er målet ;)  Slenger bilder ut når den står utfor huset mitt :rolleyes:  :D
Gratulerer!!!

Synes nesten folka kan med rs2ane her kan fortelle litt om hva de har gjort med den og lignende ;)

Slenger ved et bilde av en rosa rs2 :P  Den er så sinsykt fin ;)  men det er så vanvittig dårlig bilde også...

Bilde

Dette innlegget er endret av gnmfr: 28 juli 2005 - 15:00

#49 burny_

burny_

MP-Fritids

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • Kjøretøy:BMW 525dat 01'

Skrevet 28 juli 2005 - 20:52

Den rosa var jo skikkelig fet da ;)  Skal selge både mt5en og tsxen min nå.... Vil heller ha rs2.. noen som skal selge en? helst pro... Skulle starta egen RS2 klubb :P
BMW 525dat 01'

X kjøretøy:Volvo 245 89', Nissan Primera TD 97', Volvo 144 B20 69', Bmw 525i 91', Opel Ascona C, Honda X8R, Honda Mt5 x2, Suzuki Tsx

#50 jim

jim

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • Kjøretøy:VW Dolf 1.8i cl 92Mod...... hissige 90HK :D

Skrevet 28 juli 2005 - 23:34

burny_, den 28.07.2005 - 20:52, skrev:

Den rosa var jo skikkelig fet da :D  Skal selge både mt5en og tsxen min nå.... Vil heller ha rs2.. noen som skal selge en? helst pro... Skulle starta egen RS2 klubb :P
vist du skall ha deg rs2 så kann du sende pm til neo her på forumet, hann skall selge for 15k d er 2003 mod tror eg.menn det er ikke pro..

mvh. jim
:rolleyes:
mine sykler\biler:
-Mercedes-Benz 190E 2,3L og esab sperr ;)  ,VW Golf 1.8icl 92Mod..
-Yamaha Fzr 600cc 92mod ( full effekt )
-Suzuki Ts Ktm Edition 94Mod og Suzuki Ts Mk2 Edition 97Mod..(stående på løa t o bestemor)

#51 mikkepikke

mikkepikke

<Insert random Svada>

• Bruker
  • PipPipPip

Skrevet 29 juli 2005 - 00:21

Jess...til informasjon, så røyk kjedet mitt i dag...midt på Carl-Berners plass. Flaut... Trodde jeg havarerte sylindern  først da, siden det kom en slik skrapelyd... Faens mellomgir... Jaja... Skal kjøpe IRIS-kjede i morgen...
:D

Dette innlegget er endret av mikkepikke: 29 juli 2005 - 00:21

...skjerpings.

Nissan 200SX S14
Alex_89_p, I <3 U.

#52 Zwixern

Zwixern

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip

Skrevet 29 juli 2005 - 08:54

Finner da ikke gassdemper. mc-deler har den aldri på lager :S

høhø "tror" jeg trenger forsterket kjede jeg også :)
Rs2 Racing Team
-Kundo KRD
-Yasuni
-dellorto

#53 gnmfr

gnmfr

MP-Fritids

• Bruker
  • PipPipPipPip

Skrevet 29 juli 2005 - 10:14

Zwixern, den 29.07.2005 - 08:54, skrev:

Finner da ikke gassdemper. mc-deler har den aldri på lager :S

høhø "tror" jeg trenger forsterket kjede jeg også :D
Mitt sleit to ganger <_<  Datt av flere ganger også... ene gangen var i en sving når jeg lå i rundt 60 km/t, ikke særlig arti å få stivt hjul da nei... Klarte å rette den opp da, men var passe driti ut mitt i byen, for det bråka greit, og jeg brukte lang tid på å få den ut av svingen og inn i sia...

For de som har lyst på rs2 så ere bare å sende pm eller no sånt :D  Den rosa kommer sikkert til salgs om et halvårs tid tenker jeg... Min kommer også til salgs snart, men jeg vil beholde den jeg ;)

#54 Zwixern

Zwixern

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip

Skrevet 29 juli 2005 - 12:04

Ingen som har no forsterka drev eller noe liggende. Mitt drev jeg har på nå har jo bare 3 skruer. Er  dette orginalt? Hvem av de på crash kan jeg bruke?
Rs2 Racing Team
-Kundo KRD
-Yasuni
-dellorto

#55 gnmfr

gnmfr

MP-Fritids

• Bruker
  • PipPipPipPip

Skrevet 02 august 2005 - 13:41

Zwixern, den 29.07.2005 - 13:04, skrev:

Ingen som har no forsterka drev eller noe liggende. Mitt drev jeg har på nå har jo bare 3 skruer. Er  dette orginalt? Hvem av de på crash kan jeg bruke?
Trodde det var 4 i min, men kikka ikke så nøye etter sist jeg så i grunn <_<  Har bare forsterka kjede i 420 dimensjon, det er nødvendig... men dreva mine rakk å bli jævli slitt før jeg fikk på den nye kjede, så må bytte de også snart :lol:

Både rs2 og rs1 på bilde :lol:
Postet bilde

Dette innlegget er endret av gnmfr: 02 august 2005 - 13:42

#56 Aleks-ander

Aleks-ander

MP-Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPip
  • Kjøretøy:Rieju Rs2

Skrevet 02 august 2005 - 16:13

Dere som har tatt av klistremerkene! blir det ikke sånn lim så henger igjen då eller?
skal ialle fall gjøre det på min da jeg får den på mandag, da kommer det bilder og ;)
Rieju Rs2
Nettopp lakka mørk rød
Bilde

#57 burny_

burny_

MP-Fritids

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • Kjøretøy:BMW 525dat 01'

Skrevet 02 august 2005 - 16:23

gnmfr, den 29.07.2005 - 10:14, skrev:

Mitt sleit to ganger ;)  Datt av flere ganger også... ene gangen var i en sving når jeg lå i rundt 60 km/t, ikke særlig arti å få stivt hjul da nei... Klarte å rette den opp da, men var passe driti ut mitt i byen, for det bråka greit, og jeg brukte lang tid på å få den ut av svingen og inn i sia...

For de som har lyst på rs2 så ere bare å sende pm eller no sånt :D  Den rosa kommer sikkert til salgs om et halvårs tid tenker jeg... Min kommer også til salgs snart, men jeg vil beholde den jeg :P
Så mye for din eller den rosa a? Veldig intressert... eller så kjøper eg NEO sin...
BMW 525dat 01'

X kjøretøy:Volvo 245 89', Nissan Primera TD 97', Volvo 144 B20 69', Bmw 525i 91', Opel Ascona C, Honda X8R, Honda Mt5 x2, Suzuki Tsx

#58 gnmfr

gnmfr

MP-Fritids

• Bruker
  • PipPipPipPip

Skrevet 02 august 2005 - 21:00

Aleks-ander, den 2.08.2005 - 17:13, skrev:

Dere som har tatt av klistremerkene! blir det ikke sånn lim så henger igjen då eller?
skal ialle fall gjøre det på min da jeg får den på mandag, da kommer det bilder og :lol:
Blir ikke no lim igjen, du må bare gjøre det riktig :P

1: stjæl en hårføner fra mora di :P
2: Ta med en halvliter cola ut i garasjen
3: Ta av kåpene, og finn deg en stor og god benk i garasjen, eller gulvet hvis du orker ;)

4: Varm opp klistremerkene og begynn å dra av, husk å varm opp skikkelig
5: De limflekkene som sitter igjen varmer du godt opp med hårføneren og gnir med tommelen over til de er borte...

Bare å ha god tid så får du det til, blir sykt bra og fint!!! MEEEN, under klistremerkene mine var det MASSE lakk skader, så blei veldig mislykka når jeg tok av mine, men jeg lakka den jo dagen etterpå da :P  Hvis du ser på bilde av sånn moppa mi så ut før, hvis jeg har lagt det inn her, så ser du at jeg hadde tatt av klistremerkene på siden av tanken, synes det blei veldig bra, men det var en del lakkskader under her, men var ikke synlig på avstand, men på en meter avstand så du det, men jeg hadde jo alltid beina der så det syntes ikke forde ;)  Anbefaler deg å ta de av, blir veldi bra ;)

burny_, den 2.08.2005 - 17:23, skrev:

Så mye for din eller den rosa a? Veldig intressert... eller så kjøper eg NEO sin...
Den rosa veit jeg ikke, ei jeg gikk i klasse med før som har den, eneste jeg veit er at hu snart skal ha bil siden hu snart blir 18 ;)

Jeg skal ha rundt 25 for min ihvertfall... Du synes kanskje det er mye, men den er holdt så sinsykt godt vedlike, den er kjørt en del med, men er bare 10 månder gammel, snart 11 ;)

Tp, yasuni, 21 gasser++ masse god trim, kommer på til uka bare jeg får delene mine fra crash ;)

#59 Aleks-ander

Aleks-ander

MP-Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPip
  • Kjøretøy:Rieju Rs2

Skrevet 02 august 2005 - 23:37

gnmfr, den 2.08.2005 - 21:00, skrev:

Blir ikke no lim igjen, du må bare gjøre det riktig ;)

1: stjæl en hårføner fra mora di :P
2: Ta med en halvliter cola ut i garasjen
3: Ta av kåpene, og finn deg en stor og god benk i garasjen, eller gulvet hvis du orker ;)

4: Varm opp klistremerkene og begynn å dra av, husk å varm opp skikkelig
5: De limflekkene som sitter igjen varmer du godt opp med hårføneren og gnir med tommelen over til de er borte...

Bare å ha god tid så får du det til, blir sykt bra og fint!!! MEEEN, under klistremerkene mine var det MASSE lakk skader, så blei veldig mislykka når jeg tok av mine, men jeg lakka den jo dagen etterpå da :P  Hvis du ser på bilde av sånn moppa mi så ut før, hvis jeg har lagt det inn her, så ser du at jeg hadde tatt av klistremerkene på siden av tanken, synes det blei veldig bra, men det var en del lakkskader under her, men var ikke synlig på avstand, men på en meter avstand så du det, men jeg hadde jo alltid beina der så det syntes ikke forde ;)  Anbefaler deg å ta de av, blir veldi bra ;)
hehe takk fortipse.. det vil vel gå bedre med varmepistol eller blir det for varmt? kan kjøre den på halv guffe da :P

Lakk skader? sånn som du har laget selv eller? kan tenke meg det:P... Men skal ialle fall få meg noen nye merker før jeg tar av dei gamle, i tilfelle hvis der er noen ENORME riper <_<  :P
Rieju Rs2
Nettopp lakka mørk rød
Bilde

#60 gnmfr

gnmfr

MP-Fritids

• Bruker
  • PipPipPipPip

Skrevet 03 august 2005 - 01:56

Aleks-ander, den 3.08.2005 - 00:37, skrev:

hehe takk fortipse.. det vil vel gå bedre med varmepistol eller blir det for varmt? kan kjøre den på halv guffe da :P

Lakk skader? sånn som du har laget selv eller? kan tenke meg det:P... Men skal ialle fall få meg noen nye merker før jeg tar av dei gamle, i tilfelle hvis der er noen ENORME riper :lol:  :P
Nopp... Ikke jeg som har laga de, ikke han som hadde den før meg heller... Når den blei levert så var det et lite i fronten... Veit ikke helt åssen jeg skal forklare det, men så ut som noen hadde pressa en tommel mot den under lakering lissom... Så det var steder som det var lite lakk og ganske hvit farge istede lissom... Bare sånna bittesmå steder på størelse med et krone stykke lissom...

Som sagt, var bare et lite et i front når den blei levert, men når de merkene på tanken blei tatt av så var det sikkert 10 stykker på hver side av tanken :lol:  Var ikke så ille nedover på kåpene når jeg tok av klistremerkene der, var vel 4-5 stykker totalt på sidene... Jævli surt i grunn, skulle levert den tilbake og prøvd å fått nye kåper eller no sånt...men,men...

Bare bruk hårføner du, tru meg, du trenger ikke på langtnær den varmen den lager en gang, du skal jo tross alt ta på de merkene du har varma opp også ;)  Vanvittig lett å gjøre, tar bare litt tid, gjør det vel på 1 time fint ;)

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere