Aldså; xTijsx, tror du virkelig at de mener at du skal ta med delen du mener mangler? da må du nok vurdere og tolke engang til.
Det du bør gjøre før du drar ned til posten, er å printe ut en bekreftelse fra han du kjøpe fra, om at den delen ble pakket. Da slipper du en bomtur om de ønsker en bekreftelse på det. (holder nok at du tar med avtalen mellom deg og selger herfra)
De fyller inn på skjema sitt, og du får en verdi fra selger/evt oppgir hva du skulle betalt for den delen, som du får erstatet rimelig rask når slikt skjer.
Ro ned 2 sekunder, så går det nok i super orden det der.
Beklager at eg ble litt sint dar, sliter med sånt. Blir fort sint.
Angående denne saken, så kontakta eg posten sin kundeservice telefon, fikk all informasjon eg trengte. Hyggelig dame. Har no fylt ut skaderapport og skal sendes så fort som mulig, blir nok på mandag.
Det med at ikkje tolka eposten er at norsken min er ræva, er ikkje norsk. Og grammatikken er vanskelig å lære, uansett språk. Skjønte ikkje eposten, derfor ringte eg til Kundeservice!

Takk for rettinga.