Gå til innhold


Bilde
- - - - -

Motstand på led kjørelys?

baklykt bremselys led elnett derbi biltema

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!



  • Logg inn for å legge til innlegg
2 innlegg i dette emnet

#1 DSendaDrdRacing

DSendaDrdRacing

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 33 Innlegg:
  • Registrert: 10-april 20

Skrevet 08 september 2020 - 14:23

Kjørelyset på biltema skiltopphenget mitt lyser alt for mye. Virker som om jeg bremser hele tiden. Det er en forskjell når jeg bremser, men det er nesten ikke synlig. Vil det funke med en motstand på kjørelyset for å dempe det litt. Jeg har sjekket spenningen i alle ledningene og alt stemmer. Led lys forvirrer meg litt hehe. Takk for svar



#2 Gammelmx2

Gammelmx2

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 442 Innlegg:
  • Registrert: 23-februar 20
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:S�r-Tr�ndelag, Trondheim
  • Kjøretøy:1988 Yamaha DT 50 mx2, 1976 Yamaha RD400C
Garage Garasje

Skrevet 08 september 2020 - 16:07

Kjørelyset på biltema skiltopphenget mitt lyser alt for mye. Virker som om jeg bremser hele tiden. Det er en forskjell når jeg bremser, men det er nesten ikke synlig. Vil det funke med en motstand på kjørelyset for å dempe det litt. Jeg har sjekket spenningen i alle ledningene og alt stemmer. Led lys forvirrer meg litt hehe. Takk for svar

Høres ut som om den er laget for en annen moped så fargekodene er egentlige forskjellige.

#3 DSendaDrdRacing

DSendaDrdRacing

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 33 Innlegg:
  • Registrert: 10-april 20

Skrevet 09 september 2020 - 12:07

Fant ut jeg hadde koblet feil mellom bremse lys og kjørelys. Rød skulle vist ikke på rød men gul. Funker fint nå
  • samuels1, Sjokoladepålegg og Gammelmx2 liker dette



Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!





Andre emner som også har følgende stikkord: baklykt, bremselys, led, elnett, derbi, biltema

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere