Gå til innhold


Bilde
- - - - -

Maxima fjusking, feil dyse?

forgasser airsal maxima fjusk dyse rip

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!



  • Logg inn for å legge til innlegg
1 innlegg i dette emnet

#1 guggyman123

guggyman123

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 26 Innlegg:
  • Registrert: 11-januar 15
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Møre og Romsdal, Aukra
  • Kjøretøy:Rieju RS2 Matrix 2007
Garage Garasje

Skrevet 08 november 2017 - 11:02

Sliter med full gass på en Airsal Maxima. Hadde 96 dyse, da daua den på full gass, men gikk greit på halv gass. Fikk skutt den opp over turtallkicket bare der. Men med en gang jeg snek meg bort mot 3/4 gass så fjusket den, ga jeg mer gass så daua den og stabiliserte seg på 5-5000rpm. Trodde det kanskje var for liten dyse, så jeg satte på en 112dyse. Problemet ble egentlig bare litt værre. Er det mulig å få justert på clipset på forgasser stempelet for å få løst problemet, eller er det bare å skaffer seg et dysekit på 80 og oppover?

 

Oppsettet mitt er kanskje ikke det mest optimale, men det er 21mm forgasser, powerfilter, Airsal Maxima, Hebo Titan.

 

Takker for alle svar!



#2 MrFIXT

MrFIXT

    Årets Bruker 2013/14

  • Moderator
  • 10 701 Innlegg:
  • Registrert: 17-oktober 10
  • Kjønn:Gutt
  • Yrke:LIVSNYTER, FLIPPER og TRIMMER/BYGGER MOTOR..!
  • Kjøretøy:DERBI 2FAST 102cc-YAMAHA DT BIDALOT 94cc.

Skrevet 09 november 2017 - 02:40

96 er for lite uansett, 105-110 et sted blir nok riktig...jeg syns du skall dyse deg forsiktig nedover i fra 112 som du hadde satt i..!



Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!





Andre emner som også har følgende stikkord: forgasser, airsal, maxima, fjusk, dyse, rip

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere